lørdag den 31. august 2019

Fejlkøb






Så er jeg i gang med at samle ting sammen, som jeg ikke længere vil give husly. Ikke fordi de har generet mig på anden måde end ved at fylde op uden at være til gavn. De står der bare, og det er nu slut med det ....
Da der ikke er noget i vejen med tingene som sådan, går de til genbrug, hvilket føles godt. Nok er jeg ikke en særlig kirkelig person, men Kirkens Korshær virker OK, og jeg har såmænd selv på et tidspunkt købt er par ting, som andre har givet til det gode formål.
Noget af det, der slår mig i min oprydningsiver er, at det, jeg vil af med, alt sammen er fejlkøb. Det gælder bl.a. en fin og nydelig termokande, der dog desværre har den skavank, at låget er svært at skrue af og på. Sådan noget tænker man jo ikke på, når man bliver præsenteret for en pæn vare, og det er selvfølgelig dumt ....
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar