søndag den 29. september 2019

Unødvendige sex-billeder



Jeg har lige været igennem en periode med venneanmodninger på Facebook fra unge kvinder med nordisk klingende navne. I begyndelsen tænkte jeg ikke så meget over det og accepterede såmænd også de fleste, nærmest pr. refleks, fordi de "var venner med nogle af mine venner". (Dette er ellers et ret dårligt argument, for disse andre venner kender dem næppe personligt).
Nå, men jeg fik altså disse tilføjelser til min venneliste, og knap var det sket, før jeg begyndte at modtage beskeder fra dem over Messenger, (som jeg ikke kan lide og derfor næsten aldrig bruger). Disse beskeder indeholdt links til andre sider, der til min forbløffelse handlede om nøgne damer og det, de nu kunne finde på at bruge deres nøgenhed til. Hvorfor pokker skulle jeg overdænges med den slags? Den eneste forklaring er vel, at disse nye "venner" troede, at jeg kunne lide nøgne damer, og det kan jeg altså ikke. Ergo: hele banden blev slettet fra min venneliste! - Kort efter gentog dette sig, men nu var jeg blevet mere snu og fik dem stoppet før en accept.
Det varede dog ikke længe, før jeg begyndte at få venneanmodninger fra personer, der lokkede med links til andre erotiske sider. Her var det noget med "at sitta på kuk", og da jeg forstår svensk, var jeg godt klar over, hvad det gik ud på, så disse nye "venner" røg også ud. Sagen er jo den, at hvis man har lyst til at se den slags, så skal man såmænd nok selv få det fundet. At få det påtvunget er og bliver er overgreb.
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar