torsdag den 31. oktober 2019

Klitoris



Jeg har næsten lige haft en (lidt spøgefuld) udveksling af meninger og informationer på Facebook om det, nogle ser som en "lille knop, ja, nærmest som et riskorn". Forhåbentlig spiller fyrene mere uvidende, end de reelt er, for hvis det, mine diskussionsvenner sagde, svarer til deres viden, så ser jeg det som tegn på, at der virkelig mangler oplysning.
Eftersom deres udgangspunkt for en diskussion er deres egen krop og dens funktioner, så er det, som om de er/bliver komplet blinde for det, der gælder for en kvinde. F.eks. får deres mandlige kappestrid dem til at drømme om lange, lange penisser, der gør sig godt på herretoilettet, og når jeg så påpeger, at det ikke ville få kvinden op i de store nydelseshøjder at få sådan en til at hamre løs på hendes livmodermund, så aner de tilsyneladende ikke, hvad jeg taler om. Det er trist og sært ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar