fredag den 1. november 2019

Dagligt hysteri


Jeg gad nok vide, hvor mange daglige hysterianfald, der er for mange. Selv ser jeg det som et led i en sund "luk luft ud"-proces, der egentlig føles ganske godt, men som nogle mennesker finder afskyelig. Foreløbig har jeg ikke sat grænser for mig selv, men nu hvor jeg er begyndt at tale med mig selv, må jeg måske skrue ned for dampen. Eller skal jeg fortsætte med at være ligeglad?
Noget af det, der virkelig fik mig op at køre var alle de problemer, der har været med at få mit nye fjernsyn i gang. Kors, hvor har jeg bandet, hvæset og skabt mig over alle de problemer, der har været, fordi det bare ikke virkede. Forhåbentlig er min meget stille og urbane nabo lige så tunghør, som jeg selv er blevet, for ellers får jeg helt sikkert prædikatet "skrupskør HYSTADE" ...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar