mandag den 5. april 2021

Links - hmmmmmmmmmmmmmm .....


Ak, dette er prisen for blandingen af computer-uvidenhed/-klumrethed og computer-brug. Jeg har altid samarbejdet med min computer på et venskabeligt plan: den virker som ved magi, men jeg spørger den ikke HVORDAN, dette foregår. For mig er det noget med, at den og den knap frembringer det og det, og det er tilstrækkelig viden for mig, da det er brugen og ikke opbygningen af den, der interesserer mig. Efter dette "broken links"-mareridt står det mig dog klart, at den går ikke i længden. Problemet er imidlertid, at jeg ikke er tunet ind til at tjekke og tjekke hvert enkelt link for sig. Efter at have gennemgået div. link-tjekkere står det mig nemlig klart, at det ikke engang er nok til at være 100% sikker. 

Gid det var så let, men det er det ikke

Jeg har dog besluttet mig for at bringe indlæg, men måske ikke helt som før, nu hvor uskylden ligesom er gået af processen .... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar