torsdag den 17. september 2020

Om at holde styr på den allermest obsternasige


Jeg har altid ment, at mandens penis er verdens mest misvisende kompasnål, men andre sammenligner den altså med en hane, idet en af dens engelske benævnelser jo netop er "cock". Hvordan dette end forholder sig, så har den lavet utrolig mange ulykker, ja, den rene ravage i mange kvinders liv, og jeg forbeholder mig derfor retten til at nære en vis mistro til dens gode hensigter. Det er der faktisk også andre, der har gjort, idet den op igennem tiden er bleve tøjret og spærret inde på forskellig vis.

Nogle af dem ligner nærmest tortur-instrumenter, men det var selvfølgelig også en alvorlig sag, hvis det kære lem bevægede sig på en ureglementeret måde, f.eks. under noget så Gud-vederstyggeligt som onani. 

Gad vide, om dette er en afskrækkende efterligning af det fiktive organ Vagina Dentata: "hvis du osv., så møder du en med tænder, og den hapser dig". Det er lige præcis den slags skræmmekampagner, man tiltænker visse kirkelige kræfter, og det er uretfærdigt imod begge køn ....

Det vigtigste var/ er (???) åbenbart at holde styr på den mandlige legemsdel, der viser, at han er et menneske af kød og blod. Efter at have læst og hørt om vilde og voldsomme voldtægter er jeg såmænd den første til at sige, det kan være nødvendigt for nogen, men det tror jeg ikke gælder for dem alle. De fleste føler sig nok ikke engang tilsrækkelig velkommen til at give efter for deres tilbøjeligheder, og det er jo også sørgeligt. En balance er - som i så meget andet her i livet - at foretrække.

 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar