lørdag den 31. oktober 2020

Labre Sean

Lige fra begyndelsen af Bond-æraen har jeg haft en svaghed for denne herre, der nu er død, 90 år gammel, nemlig Sean Connery (født den 25 august 1930). Det er egentlig højst besynderligt, for både hans mest berømte rolle-figur, nemlig agent 007 i James Bond-filmene, og han selv er/var noget af en stud. Jeg må spørge mig selv, hvordan det kan være, at jeg har en decideret svaghed for denne skotske skuespiller - og tidligere mælkemand samt model - der spiller en engelsk super-agent. Mit svar er: han er/var sexet!!! Det skyldtes ikke hans højde på 188 cm eller denne højdes legemsfordeling, nej, han havde bare "det" ....

Han hørte til den slags mænd, hvis appeal modnes med alderen, for selv om han da er flot også i denne bare, ungdommelige tilstand, så blev han nu langt mere lækker, da han blev ældre. Var det det grå hår eller - ja, det var nok snarere BLIKKET! 

Han har/havde virkelig udstråling og dermed også sex-appeal, selv om der var forlydender om, at han havde forøvet hustru-vold imod kone nr. 1, Diane Cilento, som han har en søn, Jason, med. Fy, Sean, siger jeg bare, samtidig med at jeg godt ved, at jeg ville fare frem med bål og brand, hvis det drejede sig om en mindre appetitlig herre. Mangel på logik? Ja, TOTAL, og det er nok noget, jeg må tænke over i fremtiden ....

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar